Sidor

söndag 2 mars 2008

Tillbaka från Borås :(

Att komma tillbaka till Göteborg är (nästan) alltid lika trist, och särskilt trist är det om man haft en jättebra helg tillsammans med underbara människor och sedan sitter ensam och inte får kopplingen mellan synthen och datorn att fungera som den ska.

(MIDI-kopplingen funkar, men Reason vägrar att spela upp ljuden, trots att tangenternas nedslag registreras. Suck!)

Dessutom är jag så trött att jag inte tänker på att jag behöver komma i säng, så jag sitter och läser/kommenterar andras bloggar samt skriver en själv istället för att göra mig i ordning och gå och lägga mig.

I morgon ska jag auskultera på Donnergymnasiet under förmiddagen och bada på eftermiddagen. I övrigt ska jag läsa Svenska som andraspråk (en kursbok) och ta det lugnt. Handla måste jag också, på vägen tillbaka från Donner.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)