Sidor

fredag 14 mars 2008

Nytt om TransFormers

Jag sitter alldeles för mycket vid datorn, men jag kan inte rå för det, det är så roligt.

Nu har jag lagt in tillräckligt mycket för att kunna starta upp sidan jag hållit på med ett tag. Men observera - den är långt ifrån klar.

Eftersom sidan är en blogg, kan man prenumerera på den och se när jag lägger upp mer material.

Den här sidan handlar om mitt största intresse, bortsett från en hel del (t.ex. musik och skrivande), nämligen TransFormers Generation 1, de svenska serietidningarna (1987-1991).

Än så länge är det storyn som byggs upp. Jag har även skaffat en fin internetadress, eller hur?

http://transformersgen1.2u.se/

Trevlig läsning! Mer info om storyn, karaktärerna, manusförfattare och bildskaparna, samt en massa bilder, mest från wikias sida om TransFormers, kommer snart.

* * *
Men ett tag framöver kan det hända att jag inte skriver så mycket. Jag ska hem till Gislaved över lovet och kommer att satsa på att komma ifatt plugget samt vila. När jag kommer tillbaka efter påsk hoppas jag att jag är igång och bloggar snart igen.

Jag hoppas att jag skriver nått mer blogginlägg innan påsk, men om inte: trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)