Sidor

onsdag 19 mars 2008

The Secret

Det finns en film som heter The Secret. Den är för dyr för mig att köpa, men jag kände redan till hemligheten.

Hemligheten handlade nämligen om The law of Attraction.

Väldigt kort handlar det om att vad Du koncentrerar Dig på, det kommer att attraheras till Dig. Dina tankar skapar Din verklighet.

Men inte direkt, och inte bara genom att tänkas en gång. En gång är ingen gång. Men om Du tänker på samma sak om och om igen, dag ut och dag in, så manifesteras tanken i Din verklighet, vare sig det handlar om att Du ogillar ditt jobb, inte vill komma försent, vill och tror att Du kan skriva en bok och vill åka till ett annat land på semester, trots att Du inte har några pengar.

Vad som än händer i Ditt liv, har Du attraherat med hjälp av Dina tankar och känslor. Det negativa handlar inte om att Du medvetet attraherar det Du inte vill ha i Ditt liv. Inte heller det positiva behöver alltid vara medvetet.

Men Du kan medvetet styra Dina tankar, med hjälp av Dina känslor. Men jag f[r forts'tta med detta en annan g[ng. Mina aa ae oe f;rsvann av n[gon anledning, och jag m[ste till skolan.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)