Sidor

tisdag 23 september 2008

Richard M Fors

"Kroniskt lathetssyndrom". Den var ny, men jag är inte förvånad.

RICHARD M FORS kommenterar, helt i onödan om jag får säga det själv, mitt inlägg "Deppad". Han gör det på ett föga nyskapande sätt. Om han på fullt allvar tror att Kroniskt trötthetssyndrom inte finns eller om han bara är oseriös låter jag vara osagt. Jag vill mest se om någon reagerar på hans kommentar.

Min reaktion var först iskall kyla. Mina farhågor är att bli uppfattad som lat, när det egentligen handlar om något helt annat. Jag är allt annat än lat! Min andra reaktion var således att det troligtvis handlar om en psykologisk spegling: han har sett något i mitt inlägg han vill ändra på hos sig själv.

Alltså: ni få (?) som läser, vad är er reaktion på Richard M Fors kommentar till mitt inlägg "Deppad"?

För övrigt har jag VFU (VerksamhetsFörlagd Utbildning) från den här veckan och fram till tisdag vecka 43. Det är mycket roligare än att sitta i skolbänken!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En person som beskriver en annans svåra sjukdom som kronisk lathetssyndrom vet inte vad han talar om. Så, bry dig inte om den elaka kommentaren. Det finns många snälla människor också! Sköt om dig!

Hälsn. från Karola, kroniskt trött sedan 2001

Christian Andersson sa...

Tack, Karola. Behöver lite uppmuntran. Det känns faktiskt ganska jobbigt att få kommentarer som den från Fors, hur mycket man än försöker att inte bry sig om det.

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)