Sidor

fredag 2 november 2007

En jobbig tid

Det har varit och är väldigt mycket i skolan just nu. För att bena upp det lite, tänkte jag försöka skriva vad jag har att göra:

För Monika Johansson:
läsa kap 3:1, 4, 5:1-7 och 6
Thelander, Malmgren och Ralph i kompendiet
stenciler

För Lars-Gunnar Andersson:
stencilerna En stor stark och Svenskan globalt

För Kirsti Hansen:
ett språkkompendium på 42 sidor.
stenciler
3 uppgifter ang. danskt språk och språkbruk
grammatikpapper.

I helgen får jag inte så mycket tid att plugga heller. Igår lyckades jag med konststycket att skjuta på pluggandet tills jag inte hade tid att plugga, det blev för sent. Imorgon kommer pappa hit. Det är kul, så jag kan inte säga att jag inte skulle vilja att han kom! Men det blir jobbigare att plugga på söndag.

Och ju jobbigare det är att plugga, desto större risk att jag inte pluggar!

Ikväll är det likadant. Men jag ska försöka plugga lite grann.

Lite.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)