Sidor

tisdag 9 oktober 2007

Ånger och stress, dåliga bloggämnen

Jag ångrar idag att jag inte gjorde det jag skrev om i faktionsbloggen. Vilket minne det hade varit.

Men jag vill inte tränga mig före i kön, och om jag hade ställt mig sist hade jag kanske inte kommit in ändå. Och jag fick ju så mycket annat bra gjort igår, som jag igår skrev om här.

Men en bok av Bill Clinton med hans signering och minnet av en handskakning och ett leende av honom hade helt klart varit någonting. Får jag någonsin en andra chans? Kanske. Jag får väl hoppas på det. Söka på hans turnéer och befinna mig där han befinner sig. Ta reda på hans telefonnummer osv.

Min tid rinner iväg. Stressen ligger och gör mig darrig i hela kroppen. Jag funderar allvarligt på att strunta i dagens lektion. Jag går inte ner i vikt så snabbt som jag borde. En anledning är att jag mår dåligt.

Men skriver man det i en blogg försvinner läsarna.

Nu måste jag äta frukost.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)