Sidor

söndag 21 oktober 2007

Datorproblem

Imorgon, eller kanske på tisdag, jag har nog mer tid då, kommer jag att lämna in datorn på lagning. Problemet?

Min skrivare, min externa hårddisk och mitt usb-minne känns inte längre igen av min dator, medan min digitalkamera och en usb-mus fortfarande känns igen.

Det är problemet. Ingen av mina bröder har en aning om vad som är problemet, men risken finns att det är moderkortet som strular, och då kanske jag måste skaffa en helt ny dator...

Fast jag sparar min hårddisk, dvd- och cd-spelaren, datorlåda, tangentbord och datormus. En ny bildskärm tänker jag skaffa, en plattskärm.

Och inget Vista för min del! Inte förrän de skärper sig och slutar lanserar OS innan de är färdiga! Heja XP, än så länge den bästa Windows-versionen. Även om den suger.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)