Sidor

torsdag 18 oktober 2007

Hemtentan klar

Leeeedig! Jag skickade precis in hemtentan. Nu har jag tre hellediga dagar då jag får göra precis vad jag vill!

Vad jag kommer att göra? Jag tänker städa undan förra kursen, träna och kanske åka in till Artistens bibliotek och kopiera MD-skivor till CD. Det är fredagen. Lördagen kommer jag också ägna åt städning och träning. Och matlagning och, bäst av allt: SÖMN! Jag ska SOVA! och VILA! och LÄSA BARA VAD JAG VILL och UTAN ATT NOTERA EN MASSA SIDOR HELA TIDEN!

Så nu blir det inget mera skrivet ikväll. Från och med nu tar min hjärna en paus.

Alltså, nu får ni inte missuppfatta. Jag skriver nog redan imorgon här igen. Min blogg tar inte en paus. Men över natten tar min hjärna en paus! En välförtjänt en!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)