Sidor

lördag 6 december 2008

Julbord

Nu vill jag ha något roligare som första inlägg när man kommer hit och ska läsa.

Sista hemtentan inlämnad några dagar före sista inlämningsdatum, ingenting att skolgöra förrän måndag eller tisdag, så jag kan bara ta det lugnt och njuta av att Emelie är här.

Klockan 14.00 träffar vi Magnus utanför Liseberg. Sen promenerar vi runt i julen där inne, tills jag och Emelie måste bege oss till Lilla Bommen. Mer kan jag inte säga nu, men vi ska på julbord ikväll - och Emelie vet inte mer än det jag berättat här. Tänk - jag kan hålla käft! :)

Emelie är suverän på att gissa ledtrådar, och hade jag sagt mer än att vi ska till Lilla Bommen och julbord hade hon gissat rätt direkt, så därför kan jag inte säga mer. Men imorgon vill jag försöka skriva ett inlägg här om vad vi kommer göra ikväll :)

Jag tror att Emelie blir jätteglad när hon får veta vad det är för sorts julbord :)

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Vi åker om 45 minuter sisådär.

Tjoho! :)

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)