Sidor

lördag 9 februari 2008

Trött på att vara trött

Jag har vilat 2x30 minuter i några dagar nu. Jag var förvisso upp ganska sent igår, men ändå? Ska jag vara så här trött?

Givetvis har nog vädret lite med det att göra. Sol? Lite grann igår, men bara genom molntäcket. Sällan varit så otroligt deprimerande väder som det har varit den senaste tiden. Men ska det verkligen inverka så mycket på kroppen?

Jag är trött på att ha ont i huvudet och vara torr i halsen till följd av tröttheten. Jag är trött på att vara så trött att jag inte orkar ha någon motivation. Jag är trött på att ha sådan brist på energi att ingenting, INGENTING verkar särskilt lockande. Jag vill inte gå ut, jag vill inte plugga, jag vill inte roa mig, jag vill inte titta på tv, inte titta på film, inte spela spel, inte läsa, inte handla, inte diska, inte städa, inte flytta, inte leva, INGENTING!

Jag är så trött på att vara trött!

Någon som har förslag på vad jag kan göra? Tror ni det kan vara något medicinskt? Tror ni det går att bota i så fall? Är jag deprimerad?

Nu ska jag tvinga mig själv att bestämma vad jag ska käka ikväll och imorgon, så jag kan skriva en inhandlingslista och gå en omväg till Konsum.

Känner mig ensam.

1 kommentar:

David Svensson sa...

Du vill ju någonting. Du vill förändra. Räknas inte det?

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)