Sidor

tisdag 26 februari 2008

Iak an ther

Igår, som tog slut för bara lite drygt tio minuter sedan, fyllde jag och Emelie sex månader som förlovade.Jag älskar Dig, min Tussilago! Mina drömmar är så mycket större nu än vad de någonsin varit, och min framtid så mycket ljusare. Det går inte en dag utan att jag tackar Gud för den otroliga gåva Han givit mig i form av Dig! Du är mitt ljus i mörkret. Du ger mig lycka för dagen, glädje för livet, hopp och tro på en bättre framtid. Du finns där för mig när jag känner mig ensam. Du står emot mina orkaner, och du stillar min oro. För Dig kämpar jag för att må bättre, bli lugn och trygg i mig själv och älska livet. För Dig vill jag bli hel. Med Dig blir jag hel.

Du är mitt liv, Älskade. Jag vill leva resten av mitt liv med Dig!

Jag är Din Tille!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)