Sidor

torsdag 28 februari 2008

Skolbloggat

Förslag på kommentar idag: ge förslag på länkar jag kan publicera på min blogg!

Har bloggat på metrobloggen.se/tilletheteacher och publicerat i stort sett samma på tilletheteacher.blogspot.com. Båda kan ni komma till genom att klicka på blogglänkarna på den här sidan.

Läs och kommentera, ni kan åtminstone svara på dagens fråga :)

Nu ska jag diska, styrketräna, äta lunch och vila. Därefter ska jag plugga, packa och åka till Borås! Det blir nog inte så mycket bloggat under helgen. Håll till godo med vad jag redan skrivit! Hinn i kapp med läsandet, vetja! Jag vet att jag skriver mycket. Sorry, men sån är jag! :)

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)