Sidor

onsdag 4 november 2009

Premiär för Nybro Slagverksensemble

Idag har jag lidit av sömnbristens huvudvärk hela dagen.

Jag la mig sent och sov dessutom illa i natt. Men förutom det har dagen gått bra.

Nybro Slagverksensemble blev lite mindre än jag tänkt mig från början, men sex personer stark har den spelat sig igenom sitt första stycke. Och förhoppningsvis dyker det upp fler nästa gång, istället. Det kan helt enkelt inte bli annat än bättre från och med nu!

Biverkningar idag? Gäspattacker med krampkänningar, så intensiva att mina ögon tåras. Kan emellanåt vara ganska frustrerande, men jag får nog vara glad att det inte är värre än så.

Nu är det dags att gå och lägga sig. Det kanske inte blir före tio, men jag börjar göra mig i ordning för sängen före tio, i alla fall. Alltid något!

/ Tille

3 kommentarer:

Patrick Johansson sa...

buhu. Gå och kamma dig för fan.

Ida och Jonathan sa...

Tänk så mycket bättre världen kunde vara om idioter som Patrik Johansson inte existerade!

Hoppas att dina biverkningar snart går över och att du mår bättre igen! Många kramar

Kalla sa...

Ja, jag hoppas också att du mår bättre snart!

Obehagligt det där med panikångestattacker, jag har upplevt det två gånger. Hoppas att du slipper sådant i fortsättningen!

Fullmånen har stört min sömn nu i veckan, men nu går det ju åt det bättre hållet :)

Sköt om dig och sov gott!

Hälsar Karola från Loiredalen

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)