Sidor

söndag 1 november 2009

Datorstrejk och pingis

Tur att Emelie har en bärbar dator. Den är inte så snabb, men den funkar bra sen många år tillbaka.

Till skillnad från min, som slutade funka ikväll. Jag spelade Need for speed Most wanted och klarade mig till sista racerföraren - Razor. Sen gick vi och spelade pingis, jag och Emelie.

Det var kul, vi spelade i en timme. När vi kom hem ville jag klara spelet genom att slå Razor. Och då startar inte datorn. Datorn startar, men skärmen förblir blank.

Någon i Växjö-området som kvickt kan komma på hembesök och hjälpa mig?

Jag hoppas få hjälp i veckan, annars vet jag inte riktigt vad jag gör - jag måste komma åt det jag har i datorn!

Nu ska jag duscha och komma i säng. Jag hoppas på en ostörd sömn i natt, och så får vi se hur jag klarar av att jobba heltid under tiden jag går mina två första veckor med Velnafaxin.

Jag ska inte sticka under stol med att den kemiska påverkan i huvudet är ganska obehaglig och det känns konstigt i både kropp och huvud. Detta var fjärde dagen med psykofarmaka.

/ Tille

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)