Sidor

måndag 26 januari 2009

Första fasen över

Första fasen av flytten är klar. Nu väntar en ganska lång period av diverse flytt, packning, resor och förhoppningsvis lite vila emellanåt.

Det gick bra att flytta bohaget till Gulleryd igår, men idag är jag fruktansvärt trött, och jag känner att jag nu under eftermiddagen tycks bli allt tröttare, trots att jag vilat.

Jag ska under tiden jag befinner mig i Gulleryd jobba med mina grejer, så att jag sorterar dem bra inför nästa omgång storflytt. En mindre flytt sker redan på lördag, då pappa har lovat hjälpa mig att flytta viktiga saker till Växjö och Emelies lägenhet. Sängen, byrån, CD-pelaren och en del andra intressanta och viktiga småsaker.

När jag och Emelie lyckats hitta en större lägenhet kommer jag flytta med resten av mina grejer, hoppas jag. Jag vill inte att grejerna är till besvär för mamma, som är så snäll när hon hyser dem.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Jag är så trött att jag inte vet riktigt vart jag ska ta vägen. Det är hemskt, men väntat. Det har varit en tuff vecka och klimax nåddes igår. Det är inte kul att flytta, men anledningen till det gör det värt det.

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)