Sidor

onsdag 6 augusti 2008

Planering

Idag händer inte så mycket.

Jag är ensam hemma, eftersom mamma följt med Samuel till Tranås. Nu flyttar han på riktigt, det är tänkt att han nu ska stanna i Tranås tills han börjar den 20:e augusti på musiklinjen på folkhögskolan Sommenbygden.

Här hemma har jag ansökt om studiemedel för den allra sista terminen och skrivit lite på min bok. Jag är fortfarande inte klar med den första terminen, men tänkte försöka bli det under de sista dagarna i frihet.

Jag kommer vara fri efter den här veckan också, men inte på samma sätt. Planeringen börjar ta form inför de sista skälvande sommarveckorna.
  • måndag 11:e augusti: resa till Göteborg.
  • tisdag 12:e augusti: besök hos överläkare Olof Zachrisson på Gottfriesmottagningen, Krokslätts Torg 5 (Mölndal) för undersökning av min trötthet och brist på energi.
  • onsdag 13:e augusti: informationsmöte på xtravaganza i Linné.
  • torsdag 14:e augusti: resa till Borås.
  • lördag 16:e augusti: resa till Lidköping.
  • Vecka 34: resa till Gulleryd.
  • Vecka 35: resa till Växjö. Resa till Göteborg.
  • 1 september: skolstart i Göteborg, sista terminen.
Som sagt, det händer inte så mycket idag. Men jag har ju bloggat lite i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe. den fhsk var jag åså o sökte på

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)