Sidor

tisdag 27 december 2011

Kommentarschatt

Det är ju trevligt när jag kan bidra till nya bekantskaper. Till de som inte orkar bry sig om kommentarsfälten:



Anonym Anonym sa...
Tack för svar!
Jag har haft sjukdomen i ca 4 - år, så det är ju skönt att äntligen veta vad man har att jobba med.
Jag älskar mitt jobb, som Fritidsledare å kan inte tänka mig att vara hemma, men min kropp vill annat. Försöker nu arbetarsträna och hoppas att det går vägen!
Visst vill jag leva, få jag har man å barn, men ibland känns allt bara tugnt å svart. Vill men orkar inte.
Är dock lycklig lottad då jag har en underbar doktor som vet allt om Me !!!!
Har fått mycket hjälp. Och jag har en fantastisk chef, det hjälper mycket.
Jag önskar alla en god jul !
Kramarom/ Karin
24 december 2011 12:28
Anonym Anne sa...
Skulle vilja veta vad det är för doktor. Läkare som vet något över huvudtaget om ME verkar sällsynta. Jag, som också har diagnosen ME/CFS har också haft tur med "min" läkare. Han har gått med på att ta de prover och remittera mig till ställen som jag bett om. Men jag har själv fått leta ev. behandlingar.
Anne
25 december 2011 20:00
Anonym Anonym sa...
Han heter Anders å finns på Gotahälsan i Mjölby.
Mvh/ Karin
25 december 2011 21:16
Anonym Anne sa...
Honom har jag hört talas om på RME.
Om du inte redan är med i Riksförbundet för ME/CFS så kan jag varmt rekommendera det.
Gott Nytt År
önskar Anne
26 december 2011 14:40
Anonym Anonym sa...
Jo det är jag :-)
Vi kanske hörs där!
Kram å gott nytt år/ Karin
26 december 2011 22:37
Anonym Anne sa...
Skrev ett inlägg om min arbetssituation under anneander igår på forum om du vill läsa. Fler har skrivit i den "tråden" - så ja, vi kanske ses där:-)
Kram/ Anne
27 december 2011 11:43

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)