Sidor

lördag 15 december 2007

Åter i bloggens värld

Tack för de två inläggen som visar att man läser min blogg och saknar mig om jag inte dyker upp på ett tag. Ska försöka bli bättre på att skriva här - jag är duktig på att sätta igång saker, men tyvärr mindre bra på att hålla igång dem.

I helgen har Emelie varit här. Det har varit super, under hela lördagen har vi varit i stan och gått i affärer, lyssnat på lite Lucia, tittat på julspelet på avenyn och köpt lite spännande saker. Bland annat har jag skaffat mig ett kalligrafiset, en penna, tre olika färger och tre-fyra olika storlekar på själva stiftet. Jag försöker lära mig skriva riktigt fint, jag tycker nämligen det är så otroligt spännande med bokstäver som konst.

Imorgon, tidigt, åker Emelie tyvärr tillbaka till Kalmar. Hon har tenta på torsdag, så hon är stressad och "tentasjuk" (som alla är). Men å andra sidan är det jullov efter tentan.

Själv fick jag nyss veta att jag med råge klarade Godkänt för den senaste tentan - Språkhistoria. Hoppades ett tag på VG, även om jag, innan jag skulle göra tentan, nästan var orolig för att få Underkänt! Så jag är, trots bristen på V före G, mycket nöjd! Har, vad jag minns, inte missat en enda tenta under mina 9 terminer vid Göteborgs Universitet! Och har inga som helst planer på att göra det heller!

Och jag har sista mötet på onsdag. Torsdag eller fredag tar jag jullov.

I'll be back. Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)