Sidor

onsdag 11 juli 2012

Intelligenta Anonym

Åter en intelligent kommentar från Anonym, som visar att Anonym inte har läst mitt/mina inlägg eller bryr sig om att kommentera för någon annan sak än för att vara elak. Tänk hur lätt det är att gömma sig bakom möjligheten att vara anonym. Dessutom intressant att Anonym gnäller på att jag gnäller...
bla bla bla Gör något åt det istället för att gnälla som en liten flicka.
Kära, herr/fru/fröken/androgyna/hermafrodita Anonym

Om du hade läst mitt inlägg eller för den delen föregående inlägg hade du förstått att jag gör redan något åt situationen. Att vidare påstå att jag gnäller som en liten flicka är missvisande, eftersom även små pojkar kan gnälla. Slutligen skulle jag gärna ha frågat dig om råd om vad du tycker att jag borde göra åt min situation, eftersom du verkar ha den kunskapen, men tråkigt nog har du inte lämnat varken namn eller telefonnummer, eller för den delen mejl eller personnummer, så jag kan tyvärr inte följa några råd. Om du skulle vilja nå mig och ge mig råd, kan du göra det på följande adress:

anonyma.kommentarer@kan.draditpepparnvaxer.nu

Med vänliga hälsningar

Christian Andersson

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)