Sidor

tisdag 27 maj 2008

Webbreklam och arga lappar

Jag tänker återkomma så småningom med mer information, men just för tillfället är jag mycket trött och orkar inte riktigt sammanfatta läget på bloggen. Nöj er med lite lustigheter så länge.

Vi börjar enkelt med en mycket rolig webbreklam, som jag fått ta del av med hjälp av PCföralla:

http://multimedia.lp.epn.dk/static/epn/annonce/080211/

Vidare satt den här lappen uppe häromdan mellan de två hissarna i mitt hus. Den var nedplockad redan nästa dag, men jag hann ta en bild på den iaf. Papperslappar av detta slag har jag bara sett på internet förut, så jag tyckte det var kul att kunna posta en själv för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)