Sidor

onsdag 14 maj 2008

Inlåst

Jag är så gott som inlåst och har varit i en och en halv vecka pga mitt examensarbete.

Förutom min tysta vecka i respekt för Emelies mormors död har mitt examensarbete fått mig att låta bli att skriva här på bloggen. Ändå blir jag inte klar med examensarbetet den här terminen. Oförutsedda tidsutgifter har hindrat mig från att arbeta tillräckligt effektivt tillräckligt länge. Jag kommer dock inte vara ensam om att vara tvungen att jobba över sommaren.

Och idag måste jag också jobba effektivt. Jag hade en uppgift kvar till metodikkursen som jag trodde jag hade gjort, och den ska vara klar till i eftermiddag. En ganska tuff uppgift: "Vem är jag och vad får det för konsekvenser i min undervisning?" Tjoho.

Njut så länge av detta tangentbord (bilderna och information från http://www.yankodesign.com/index.php och PCföralla.se:s prylblogg):


Byxor med inbyggt tangentbord, specialficka för mus och en joystick(!) innanför dragkedjan på framsidan för spelfreak. Jepp, världen har gått crazy!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)