Sidor

onsdag 16 januari 2008

Min stora kärlek

Jag kan inte mer än erkänna hur glad och tacksam jag är för att jag slipper känna "jag kanske skulle bli medlem där?" när det dyker upp reklam om dejtingsajter på tv.

Inte för att jag har något emot dejtingsajter, mina vänner. Jag har absolut ingenting emot att träffa någon via internet, för jag vet att det fungerar. Jag träffade Emelie på det viset.

Och det är det som gör att jag är glad att slippa dejtingsajterna: jag har redan någon. Någon jag kan umgås med hela tiden, utan att bli trött på. Någon jag kan älska. Någon som älskar mig.

Det är så otroligt svårt att förklara min kärlek till Emelie, så jag ska inte ens försöka. Det sparar jag till henne. For her eyes and ears only.

Men jag kan dela mitt liv med Emelie. Hon är min stora kärlek. Det var nog mest det jag ville säga ikväll.

1 kommentar:

Älgen sa...

Det var ett vackert inlägg. Jag blir glad för din, och hennes, skull av att läsa det :)

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)