Sidor

måndag 15 oktober 2007

Deprimerande

Vägde och mätte mig idag morse. Inget kul.

Förra veckans vikt och midjemått:

kg: 82,0
cm: 105,5

Idag:

kg: 81,9
cm: 107

Det är tredje veckan jag står still på 82kg, och att midjemåttet ökat med 2cm är verkligen deprimerande. Hur ska man lyckas hålla humöret uppe, när det inte hjälper att man försöker.

Det är svårt att gå ner i vikt, vill jag lova! Min metabolism är inte så bra - jag förbränner knappt någonting. Men från och med den här veckan ökar jag träningen, särskilt förbränningsträningen (motion och rörelse), och jag tänker se över mitt kaloribehov.

Det vore skönt med lite stöd. Lite pepping skulle inte vara dumt. Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Elvisthecomic.se

Elvisthecomic.se
Hur mycket är en kvinna värd? (Ser du inte vad det står? Kommentera i ett blogginlägg!)